Shop Mobile More Submit  Join Login
Continuance by andykun Continuance by andykun
it goes on 4ever and ever and ever and ever XO the shot is taken off near Golden street in Coquitlam, BC Canada :)
photoshop: text, border, tone
Add a Comment:
 
:iconshelleyjackman:
ShelleyJackman Featured By Owner Aug 7, 2005
Spooky but beautiful :)
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Aug 7, 2005   Interface Designer
thanx so much :D :hug:
Reply
:iconbeeurd:
beeurd Featured By Owner Jun 21, 2005  Hobbyist General Artist
Usually railway lines stretching off into the distance seems overdone and borig, but I like this.... the train fading into the fog is an excellent take on that.
Kudos for finding this place and capturing the image! :+fav:
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jun 21, 2005   Interface Designer
thanx so much dude :D :hug: long live the fog XO
Reply
:iconcoreyconway:
coreyconway Featured By Owner Feb 17, 2005
Beautiful!
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Feb 18, 2005   Interface Designer
oh hehh... thanx dude :)
Reply
:iconcoreyconway:
coreyconway Featured By Owner Feb 18, 2005
Your welcome! :D
Reply
:iconstimul4nt:
STIMUL4NT Featured By Owner Feb 6, 2005
i luuuuuuuuuurve the title :heart:

man u'd go weird places to get good shots huh! :P
take me wit u! im always either lazy, afraid, or jus have no ride

:|

hahaha... but yeah! great compo!
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Feb 6, 2005   Interface Designer
lol... coincidently me and feline just went on a phototrip yesterday... we first drove around New West and found nothing... so we decided to take pic of skytrain afterwards :P haha i guess its trial and error for finding photo spots :( oh where did ya live again? if i remember correctly somewhere pass Coquitlam.. like PMeadows, MRidge, POCO... forgot XO
Reply
:iconstimul4nt:
STIMUL4NT Featured By Owner Feb 7, 2005
omg no i do not live out in the boonies! im not far from new west actually.. u know middlegate mall near edmonds st? now its called high gate mall and its pimpin! hehehe.. but i live by linden and imperial in bby... down kingsway from metro or ... well theres other directions i can give u!

where do YOU live? i forgot too...
are u boonie-town boy?! BOYS?!?! HEHEHE
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Feb 7, 2005   Interface Designer
oh u do? lol ooops :P i live in coquitlam... haha would that be in the boonies too?
Reply
:iconencore:
encore Featured By Owner Jan 28, 2005
I saw all the winners of the contest and to me this is my favorite one. I'm not a photographer so when I look at photography I just appreciate the aestethics. This one stands out from all the others because of the mood.. Usually, subway themed photos are all dynamic, full of life, full of colour, yet this one is sad, soft, gentle, quiet... the place almost looks abandoned.. the atmosphere is incredible... Well, basically, I love this :)
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 28, 2005   Interface Designer
aww thanx so much :D haha yeah i wasnt sure if my moody pic could compete with those vabriant colored photos... im glad it turned out ok :)
Reply
:icontoko:
toko Featured By Owner Jan 27, 2005
Awesome :+fav:
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 27, 2005   Interface Designer
thanx so much :D glad u enjoyed teh pic :) :hug:
Reply
:iconmemod:
memod Featured By Owner Jan 26, 2005  Professional
I really like this photo, a great shot with a very good athmosphere... radiates a sort of sad, melancholic feeling, depression and resignation...all this captured within this one photo of a never ending train. the mist and this pattern-kind of look gives it a great depth too :nod:
impressive work! =)
dan *waves*
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 26, 2005   Interface Designer
lol thanx so much :D haha i luv it when ppl actually analyzis my photos :P :hug::hug::hug:
Reply
:iconmemod:
memod Featured By Owner Jan 26, 2005  Professional
well, I think this is the most interesting point: what the viewer actually sees in this picture =)
:hug:
Reply
:iconpkeruno:
pkeruno Featured By Owner Jan 25, 2005
To be honest, I like this one a lot more than any of the other winners of the contest... I really love the subtle tones and the way the train fades gradually into the distance...

An excellent shot, you deserved better! :)
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 25, 2005   Interface Designer
aww dude ur making my day XO haha thanx so much :D :hug: i like moody pix too :) but high saturated color long exposures give the workz :D
Reply
:iconbl4ckst4r:
Bl4ckSt4r Featured By Owner Jan 24, 2005
awesome! very atmospheric..!
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 24, 2005   Interface Designer
thanx so much :) the fog was real dense that morning :(
Reply
:iconvladm:
Vladm Featured By Owner Jan 24, 2005
Congrats on being a winner. I like this one best of all chosen ones, :+fav:

:)
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 24, 2005   Interface Designer
lol awww thanx so much :D im so honored XO ive never though i would win at these contests... good thing i submitted this shot :) thanx soo much again :)
Reply
:iconskizzenblock:
skizzenblock Featured By Owner Jan 24, 2005  Professional Photographer
awesome depth you've captured.. the oppressing mist masking the trees and cart looks great too :) welldone and congraqts on the results of the contest
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 24, 2005   Interface Designer
thanx dude :D haha if i had a champaign bottle nearby i would pop it open :P
Reply
:iconanvi:
anvi Featured By Owner Jan 24, 2005   Photographer
Oh wow..
And I thought all coquitlam has is a bunch of houses on a hill... =P
Must visit there soon... I'm at ubc so all the shots i ever make are at ubc.. this motivates me to start running around! excellent shot =)
:+fav:
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 24, 2005   Interface Designer
:O coquitlam is such a beautiful place to live XO haha so ur from ubc huh... i go to emily carr but my bro goes to ubc... u might even know himm :)
Reply
:iconanvi:
anvi Featured By Owner Jan 27, 2005   Photographer
hmm my friend freda lum goes to emily carr.. 2nd year.. so maybe u dont know :O
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 27, 2005   Interface Designer
hmm.. maybe Freda knows Rose... she's my senpai :)
Reply
:iconbxirk:
bxirk Featured By Owner Jan 24, 2005
thats a really nice photo
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 24, 2005   Interface Designer
ty ty :) *takes a bow*
Reply
:iconcreativefire:
CreativeFire Featured By Owner Jan 22, 2005   Photographer
lovely light and perspective in this shot - has a beautiful yet empty feeling about it - well done :)
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 23, 2005   Interface Designer
ty ty :) empty trains shredded in fog :)
Reply
:icongrischdoff:
grischdoff Featured By Owner Jan 20, 2005
:thumbsup: really great - the fog underlines it! it appeals to me very much! :fav:
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 20, 2005   Interface Designer
thanx so much dude :D haha yeah without the fog this photo is nothign XO
Reply
:iconsteal-midnight:
Steal-Midnight Featured By Owner Jan 19, 2005   Photographer
it's a great shot.. i love it.. :heart: great light..fog.. ^__^
Reply
:iconsteal-midnight:
Steal-Midnight Featured By Owner Jan 20, 2005   Photographer
hehhe.. yes.. : D

here in this period there is a lot of fog.. ^__^
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 19, 2005   Interface Designer
thanx so much :D fogs r crazy here sometimes XO
Reply
:icondragon513:
dragon513 Featured By Owner Jan 18, 2005
I love the coolness!
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 18, 2005   Interface Designer
thanx dude :D :hug:
Reply
:iconvintagekt:
vintageKt Featured By Owner Jan 16, 2005   Photographer
Love it
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 17, 2005   Interface Designer
thanx so much :D
Reply
:iconvintagekt:
vintageKt Featured By Owner Jan 16, 2005   Photographer
Love it
Reply
:iconshiznau:
Shiznau Featured By Owner Jan 13, 2005
Sweet concept and a very professional shot! You are just getting better and better all the time my friend! :)
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 13, 2005   Interface Designer
aww thanx for the compliment :D :hug: glad u like the concept :)
Reply
:iconan-excerpt-of-h:
an-excerpt-of-h Featured By Owner Jan 7, 2005
awesome. more dark tones, vivid contrasts, cold steel, virtually infinite perspectives, mist, naturally occuring gradiance (yes a word combined of gradient and radiance :D). this is perfect.
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 7, 2005   Interface Designer
lol good old gradiance :D haha thanx so much dude :)
Reply
:iconan-excerpt-of-h:
an-excerpt-of-h Featured By Owner Jan 7, 2005
hehe :D throw the thanks back at ya for the fav on 'the longing' :nod:
Reply
:iconandykun:
andykun Featured By Owner Jan 8, 2005   Interface Designer
np :D its a wonderful piccie after all :)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 2, 2005
Image Size
258 KB
Resolution
800×569
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,411
Favourites
51 (who?)
Comments
97
Downloads
655

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS DIGITAL REBEL
Shutter Speed
1/50 second
Aperture
F/4.0
Focal Length
24 mm
ISO Speed
100
Date Taken
Dec 19, 2004, 7:41:38 AM
×